>
وبلاگicon
شکسته ام

دلــــــی پـــر از حــرف

 

من از تو دل نمي برم اگر چه از تو دلخورم

اگرچه گفته ای ترا به خاطرات بسپرم

 

هنوز هم خيال کن کنار تو نشسته ام

مني که در جوانی ام به خاطرت شکسته ام

 

تو در سراب آينه شبانه خنده مي کنی

من شکست داده راخودت برنده مي کنی

 

نيامدی و سالها نظر به جاده دوختم

بيا ببين که بی تو من چه عاشقانه سوختم

 

رفيق روزهای خوب رفيق خوب روزها

هميشه ماندگار من هميشه در هنوزها

 

صدا بزن مرا شبی به غربتی که ساختی

به لحظه ای که عشق را بدون من شناختی

 

 



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت14:45---15 مرداد 1392
سلام ریحانه جان
ممنونم که ارزش قایل شدی و نظرتو گفتی آدرستو لینکشو درست کردم.
هر عاشقي در آرزو و حتي بي تاب دريافت پاسخي از معشوق است، ولي عاشق راستين در عين اين آرزو، هرگز چيزي نمي خواهد؛ هيچ، به جز مجوز ماندن و پيوستگي حضور.


ونوس
ساعت12:35---15 مرداد 1392
خوب امیدوارم همیشه موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 15 / 5 / 1392برچسب:,ساعت6:18 قبل از ظهر توسط reyhane | |